HAPPY FACES, HAPPY TIMES AND A HAPPY ENDING. LOVE

Jag saknar studenttiderna sååå. Känslorna som uppstod när saker och ting i skolan blev klart! När man stressade från skolan tll revyn för att få allt i sin ordning. När man åt skräpmat för att man hade fullt upp att tillbringa så mycket tid som möjligt med studenterna, man hann inte hem tyckte man. När man hade studentfester och träffade "nya" folk. Människor man aldrig pratade med förut knöt man en kontaktmed. Sen den där känslan när balklänningen äntligen var fixad, jag älskade den! Sist men absolut inte minst, när jag hittade min klänning jag ville ha. När jag skulle beställa den var den slutsålt. Surade flera veckor, tills jag gick in på hemsidan igen och dom hade en kvar, halva priset i min storlek. Whaaaaat? Sådant händer bara inte, men för mig gjorde det. Precis som om det vore gjort för mig. Helnöjd!
 
Alla människor som fanns runtom varje dag, hela nätterna och mornarna. Det hände så mycket tokigt och jag älskade deeeeeet :-)  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0