TWITTER

 
Jag älskar twitter, men jag hatar när det pluppar upp massa ONÖDIGA kommentarer. Det kan förstöra hela dagen, jotack. Kände att min blogg behövde veta detta idag. så tack bloggen, att du alltid finns där!!
En annan grej jag och en vän pratade om höromdagen var att man kan inte ha en egen åsikt på twitter, då kommer någon patetisk människa och kommenterar sin åsikt. ókej, men ingen bad dig att kommentera MIN ÅSIKT. fan vad sur jag blir. Hade jag skrivit detta på twitter idag hade jag fått kommentaren "varför har du twitter då?" åh. Jo, för att jag älskar när man kan läsa någons händelse, något roligt som någon människa har lagt upp och särskilt när det är mycket, mycket, mycket :-) Punkt och pricka. Hoppas att jag, bitterfitta som jag är, kan bli på bättre humör snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0