TODAY IS TODAY

vaknade, gjorde mig i ordning, åt frukost och satt och väntade på att klockan skulle bli 12 så jag fick åka till jobbet. Sen när klockan blir fem står pappa parkerad på parkeringen, vi åker hem och äter mat- så har jag gjort dom senaste två dagarna. Nu är det bara två dagar kvar och jag älskar att jobba och tjäna pengar. Det är roligt! Men denna gång var det inte riktigt min grej tror jag. Vet inte om det är stämningen eller jobbet det är fel på? eller ja, fel och fel. Jag är glad att jag får jobba men är inte glad över att få ryggen vänd mot mig.

I morgon kommer äntligen min Erik och hämtar mig, då bär det av hemåt för att packa inför en weekend i sälen. Eftersom jag slutar klockan 17.00 på fredag så hämtar grabbarna och tvilling upp mig i Ekshärad. Sen efter den dagen sitter jag nog här och bloggar om dagen som varit och längtar till min sista dag på jobbet. Åååh jag längtar redan ihjäl mig. Det ska bli så SKÖNT! fan vad jag älskar sälen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0