KYRKHEDENSSKOLA I LOVE YOU

Nu när jag jobbar på skolan i ekshärad har jag insett hur mycket jag saknar det. Herreguuud vad jag vill gå om 7an, 8an och 9an.
Just för att reta Karion (i sjuan),
köpa molusk varje torsdag,
gå den "sämre-engelskan" med Rolle,
alla klasskamrater,
cykla till skolan med min bästa vän,
spela kort vid det runda bordet
tjuvröka bakom gympahallen
träffa nya vänner
kladda i skåpet
tillbringa rasten i chillrum
gå ner till godisaffärn på matrasten
för att kunna åka med bussen till gunnerud
första kärleken
åååååååååh ja vill så gääärn. Sen vill jag stoppa tiden med Emma, Ebba och Linnea i gunner. Åh, sova hos Ebba på vardagarna och åka buss till skolan. Lånbyta kläder, fixa första fyllan och tjuvröka ciggaretter. Cykla fram och tillbaka till Linnea, sitta vid rampen vid fotbollsplanen. saknar Amanda, min första och enda bästa vän. sitta vid varsin dator och leka post med Joel. Hoppa i kaninhopp med kaninen hon hade. Cykla överallt och köpa fika på moccacino. Åka på innebandyträningar och cykla fram och tillbaka tillsammans.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD JAG VILL TILLBAKA. KYRKHEDENSSKOLA JAG ÄLSKAR DIG! DU ÄR DEN ROLIGASTE SKOLAN JAG NÅGONSIN GÅTT I. LÖÖÖÖVERÄ
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0