KVÄLLSFUNDERING, KVÄLLSFIXXX

skulle behöva ett varmt bad just nu, tända ljus, hårinpackning, ansiktsmask, förlänga mina naglar, vaxa mina ögonbryn och ta hand om kroppen och knoppen till topp och tå känner jag. Tillsist krypa ned i min gosiga morgonrock. Skulle kanske behöva fixa fötterna också, ta fram mitt fotbad med massage, åååååh. I morgon ska jag sova hemma hos mig så jag får uppfylla min fundering. Dock får duschen duga istället för ett badkar, perfekt. Shit vad glad jag blev nu, bara sådär. Ska tillbringa min kväll hemma hemma hemma hemma i morgon och mysa mysa mysa mysa. Hm, borde kanske göra en kycklingsallad till kvällen i morgon isåfall, vore ju pricken över iet. ååååååååååh <3

Kan rekomendera denna skönheten! Det är en sockerskrubb i doft av jordgubb. Den är huuur skön som helst att skrubba in sig med det sista man gör. Man blir jätte mjuk och oljig- perfekt innan fest eller gosig hemmakväll. Finns på Norab för 129:- Finns vid alla doftljus och doftpåsar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0