I JUST WANNA LOVE YOUU, HEY HEEEY HEY

Blev sådär jobbigt sugen på att klicka hem kläder.
Vill även göra om min fula, halvtaskiga blogg. Kanske inte ens ska ha blogg längre? Devote är därmed inte ens påtänkt entligt mig, det kryssar vi över. Men något annat roligt? Lixom, blogg? Nej.
Sen blev jag sådär sugen på att tappa 10kg till. Nu när studenten är slut, mina magproblem inte existerar och jag är opererad. Borde ta tag i mitt liv innan jag bokstavligen rullar fram. Men som sagt, jag ska inte klaga över det med tanke på att jag än så länge inte gjort någonting åt det.
Är sådär sugen på att flytta till större också, men måste först och främst skaffa mig en egen inkomst. Kan ju trotsallt inte leva på Eriks lön i all evighet.
 
Hallå??? Jag kanske inte ens borde sitta och skriva ned allt, kanske göra något åt det istället. Jag tjurar varje kväll om att jag vill ha det, det och kanske det. Men Jolin, gör det då kanskeeeeeeee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0