HONE SWEET HOME AND B-DAY FOR MY GRANDPA

Har varit hos farfar i höljes idag. Han fyller nämligen 78år, samtidigt som jag och Erik firar tre och ett halvt år tillsammans. Nu är jag nedkuren i soffan med Eriks onepiece på, mina kuddar och mitt täcke. Vi har nyss ätit kvällsmörgås och Erik ligger nu i sängen eftersom han jobbar om dagarna, lyckos...

Idag kom jag att tänka på att jag är faktiskt väldigt nöjd med det livet jag lever just nu tillsammans med mig själv och Erik. Sa förut att om jag fick välja skulle jag aldrig ha flyttat hemifrån. Kanske nu när jag strax är 19, men inte 15. Fast det har ändå hjälpt mig på något vis tycker jag... Ja det är så många tankar i mitt huvud just nu så buu.

Och ja, under tiden jag skrev detta har Erik hunnit att somna och det hann bli reklam från filmen på TVn. Vad ska jag göra nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0