HALLOWEEN

Sitter i Geijersholm, lyssnar på spotify genom Eriks nya hörlurar. Erik sover som vanligt, jag själv sitter i samma rum i soffan, med datorn i knät, hörlurarna på huvudet och mobilen bredvid mig. Samt papper och penna med tanke på att jag planerar lite halloween, tror jag iallafall. Jag funderar på att vara bartender, haha! En annan sak vi funderar på angående halloween är om vi ska bege oss upp till sälenstugan några vänner. Många andra drar till Karlstad på brakfest och det är inte min grej. too much people. Det skulle vara sådär mysigt som det brukar vara där uppe. Man handlar röven av sig, packar alldeles för mycket kläder och när man kommer dit släpper man allt och tyngden faller från axlarna. Det är så skönt!

Bara för att jag pratar så mycket om halloween, så slänger jag in en gammal bild på mig och Erik från 2010. Dundersnygga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0