Dag 9 - NÅGOT SOM GÖR MIG ARG.

Det kan finnas mycket saker som gör mig arg. Tex:

-Om jag VET att en människa ljuger, men berättar en helt annan story.
-När människor klagar över något som är så bra, tillskillnad mot en annans livshistoria eller hur man ska förklara. När man klagar på något som man har, som människor i sin omgivning inte har tillgång til eller har mist.
-När Erik är trög och inte försår mig. (hahah)
-När jag har planerat något som inte uppfylls
-När folk gör inbrott i andras hem! Det är förihelvete det privataste stället något kan ge sig in i.

Fan, jag blev ju arg av att skriva denna lista. Men som vanligt, den bitterfitta jag är kan skriva långa som korta grejer som gör mig arg. Sådana smågrejer och endel självklara grejer juuuu:-)

En annan grej som gör mig arg (just idag) är att jag egentligen borde avboka min färgningstid, men egentligen inte vill. jag ska bli snyggare röd än sist! that's it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0