UNDERBARA HELG!

Åh, det har hänt så mycket och vädret är kanon, just därför har jag inte haft tid med bloggandet dom senaste dagarna. Har varit till Karlstad dag in och dag ut känns det som. Först för att hälsa på pappa & Fastrarna på sjukhuset där min älskade goding till farfar ligger :-( Han fick flygas till uppsala, jag vet att han är envis och kommer att klara detta. det med basta!!

Jag har gått ner -10,1kg på fyra veckor, har rest till Karlstad för att fixa ny mat och väga in mig efter dessa veckor. Jag är nöjd och trodde aldrig att det skulle gå!! Men 10kg på min kropp är ingenting känns det som, många ser och jag känner det. Dock är det skillnad att mista 10kg hos en tjockis och 10kg hos en smalis.

I natt ska jag och Erik sova i skärjen. Jag ska måla huset(?) tror jag och Erik ska snickra. Sen ska vi grilla, mysa och fiska. Guuud vad jag har längtat till en sån här fredag. I morgon reser jag till Karlstad (igen), för att umgås med Ida och David, ska handla mat och massa skit som kostar onödigt med pengar ;-) Sen är det söndag igen, herreguuud och helgen har precis börjat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0