TACK FÖR ATT DU ÄR DU

Har satt på mig dom nya, goa shortsen och min sov-tshirt. erik ligger redan i sängen och halvens sover. Själv tänkte jag vara uppe ett tag till. Blev helt plötsligt på bättre humör, än dom senaste dagarna. Kan inget annat göra än tacka min kära vän Sandro som alltid lyssnar när jag stör mig på allt.. Vad är det som är så feeel på mig? Börjar undra ibland, uuuua....

En film rullar på TVn, ensam tid för mig själv, ljus är tända och allt annat är nedsläckt, sist men absolut inte minst så har jag vattenflaskan i högsta hugg! Helt underbar avslut på denna fredag. Får se hur länge jag tillbringar min tid vaken :-) Hinner nog med något onödigt inlägg till tror ja! Får se vad jag har att säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0