SPRINGTUR, FICK MIG ATT TÄNKA PÅ STUDENT

Det fick bli en liten kort springtur i detta regnväder! Trotsade regnet så tummen upp till mig.
Det bästa med att ha varit ute, är att få komma hem, duscha och sätta på sig pyjamasen och krypa ner i soffan.. Just nu håller Albin mig och Erik sällskap, killarna ser på hockey så jag beslutade mig för att sitta här ett tag till ;-)

Börjar kännas att studenten närmar sig, uuaa. måste skriva en kom ihåg lista!
  • balklänning
  • balskor
  • balsmycken
  • balväska
  • utspringsklänning BESTÄLLD
  • utspringsskor
  • utspringssmycken
  • balbil
  • inbjudningskort till min & tvillings student
  • fix till min & tvillings fest, mat osv. dax att fixa en lista med allt tror ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0