EN ANNAN FEMMA

"Men gud vad smal du har blivit i ansiktet Jolin! Jag tyckte väl att det var du, det var knapps så att jag kände igen dig" Det är något man vill höra! Smal är att ta i, verkligen, men mindre i ansiktet. Det tackar vi för. Hihi! Längtar efter min klänning nu så jag har något att stäva efter.

Nog om detta, var ett par stycken som spelade lite fotboll förut, trixade lite och spelade volleyboll. Trevligt trevligt! Dock var vi inte många, eftersom alla andra såg på hockey ikväll. I natt sover tvillingsyster hos oss, det var lääänge sen hon gjorde. Ett tag sov hon här nästan jämt :-) vi i klassen har inget volleyboll lag i morgon, det betyder att jag och tvilling tar oss lite ledigt. Ska ägna denna tid till en springtur och skolarbete. hm, det låter vettigt iallafall? men om det bär av, det är en annan femma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0