DET BÖRJAR BETAS AV

sitter i skolan, ska strax iväg på revyträning... Känner mig stressad över att inte göra någonting, borde kanske göra något? Jag har så mycket i mitt huvud så när jag ska börja med en sak har jag glömt bort vad det är. Jag är iallafall klar med svenska B (äntligen), visste inte ens att jag var klar men det var jag tydligen, säger inte imot direkt... Fick klart en religionsuppgift idag också, perfekt! Prov på onsdag sen är det också klart! Herreguud, det känns att det börjar betas av! wohoow.

Ringde om min balklänning idag, ska ta med den i morgon till klädestjänst och se vad dom kan göra. Jag kunde inte byta iallafall trodde hon. Tummen ner som fan... GUD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0