BESTÄLLA HIT OCH BESTÄLLA DIT, GÅ DIT OCH KÖPA DET OCH DET.

Åkte till Karlstad idag tillsammans med Johanna, Johan, Per och William! Fick med mig nya löpskor, långarmad tshirt, balsmycken och balväska! Fan vad nöjd jag är! Det enda som fattas är sån där tutt-grej till brösten under balklänningen och utspringsklänning! Men gissa vad? Nelly.com fick göra min kväll, både tuttgrejen och min klänning fanns!!! WOHOW!

Jag var inne på nelly.com och kikade för länge sen. Jag såg klänningen och fastnade för den som bara attan! Dagen efter skulle jag gå in igen och kika, tänkte beställa den men den fanns inte kvar. Ingenting och ingenstans! Åh vad sur jag har varit över det där. Men nu var jag inne, skulle beställa tuttgrejen och sen insåg jag att min klänning fanns!!! Den fanns kvar i bara en storlek och dessutom var det halva priset på den. Jag antar att det var den enda som var kvar? Säkert någon som har skickat tillbaka. Men nu jädrar ska jag komma i den också. Bara en sak kvar, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0