-7kg

Denna dag har varit jätte bra! Dagen började med praktik, sedan bort till mormor för att visa min utspringsklänning och balklänning. Minuset med balklänningen är att den är redan alldeles för stor ju. Får ringa på måndag och säga som det är och hoppas att jag kan få byta klänningen. Allt är ju kvar på den... Sedan bort till moster en sväng och planerade lite inför studentfesten, kommer nog bli superduper bra det här :-) Sist men abslout inte minst, så åke jag och Erik hem till pappi och hälsade på. Kikade på hockey en sväng och sedan reste vi hemåt. Men först stannade vi och pratade med Per och Anna, trevligt trevligt! Synd att man inte umgås mer än vad man gör :-)

Det bästa av allt, jag har sammanlagt gått ner 7kg på två veckor. Jag är skit nöjd!! Dock kan jag inte påstå att dessa 7kilona syns jätte bra, men det känns. Det finns ju som sagt mycket att ta ifrån, syns väl desto mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0