WOHOWWW

Min älskade Erik fyller 20år idag! Hans släkt kom vid 17.00 tiden idag och åt smörgåstårta och fikade. Nu är vännerna på besök, Elin, Albin, Marcus och Rasmus. Erik ligger redan i sängen och sover, hårt att fylla 20år!

Studiedag i morgon, perfekt! Får bli en tripp till Munkfors med Erik och Rasmus på förmiddagen. Senare ska vi till Albins sommarhus och ordna med strömmen och allt. På Albin födelsedag dessutom ;-) alla fyller på rad nu känns det som.

Förövrigt så börjas det prata om studentrevyn, guuud vad kul det ska bli! Jag längtar ihjäl mig. Bara man börjar dola och börja träna och få ihop massa saker så tror jag att det kommer gå jätte fort till studenten. Ännu mer att se fram emot :-) weeeho. Helgen verkar bli lyckad också, hoppas verkligen på en braig helg. PUSS AND PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0