ORDNING OCH REDA.

herreguuud vad länge sen jag var här! Jag har iallafall hunnit förlovat mig, bytt möbler i mitt hem, umgåts med underbar männsikor och ja, lite allt möjligt.
Under helgen umgicks jag med underbara Elin, helaaa helgen! Sen var jag på redskins avslutningsfest också.
Dom senaste kvällarna har jag umgåts med Erik, Elin och Albin. Som vanligt spelar vi yatzy och kikar på någon slags film på TVn eller något program som ska ses. Gillööört! Just nu är det "den sista dokusåpan", jävlar va dåligt!

förövrigt så har Erik fått tillbaka sin dator nu, kanske märsk ;-) Det fungerade inte alls bra på hans mobil senaste tiden, därför har det varit lugnt här ett tag. Men nu jädrans ska det väl bli ordning på detta också ska ni se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0