MIN HELG, MIN FÖRMIDDAG

Har inte uppdaterat på ett tag!
I lördags var jag på Albin och eriks fest dom hade ordnat. Det var riktigt skoj faktiskt!
I går fick jag och Erik för oss att sova i Geijersholm och grilla kyckling i den riktiga grillen utomhus(!) ;-) Vi får se vart vi sover ikväll, måste säga att jag sov riktigt gott i natt.

Idag har jag varit och tagit spruta, puhuu. Var hur jävla skit nervös som helst. Men efter många om och men så gjorde jag det! äntligen! En av tre sputor är klara. Måste säga att det var inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara. Har inget ont i armen heller, som många andra får. (peppar, peppar). Nu har jag nyss ätit mammas kyckling gryta och ris, smakade smaskens. inte nog med det så bjussar hon på nygräddad apelsinsockerkaka! underbara måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0