GIVE ME SOME LOVE

sitter i pyjamasen, nerkrupen i en filt i soffan med datorn i knät och hörlurorna i örat ♥ Min älskling ska sova eftersom han ska upp och åka till stockholm 04.30 i natt/morgon. Själv ska jag sitta uppe och mysa i soffan ett tag till, ska upp på praktik i morgon men kommer nog inte upp lätt i morgon när jag inte har en käär som ber mig att stiga upp. herreguud, får sätta på 521 alarm!

Idag har jag umgåts med Erik, Albin och Rasmus. Såg Elin en liten sväng också.
Jag, Erik och Rasmus åkte till Munkfors i morse och sedan käkade vi mat och åkte hem. När vi kom hem färgade jag killarna i håret för att göra dom snyggare inför helgen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0