Å DÄ Ä MÄ BASTA!

God morgon! När min mobil ringde 23.10 igår så låg jag och sov som en stock! Nu är jag utvilad och sugen på frukost. Erik ligger fortfarande och sover han, får se när jag får honom vid liv. Ska nog passsa på att hoppa in i duschen så jag har det klart iallafall, sen står det inte på förens klockan är 15.00, då vi ska hämta upp mormor och åka till kusinerna i björnänga. Fast, det är ju flera timmar tills dess! Förövrigt så är jag sååååå sugen på att beställa hem kläder. nya klackar, kjolar, klänningar, skärp, underkläder, jackor, festkläder, tights. åh! Slutet av månaden kommer jag ägna vartenda öre till kläder, det med basta!!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0