wehooooooooo

det känns sååååå sjukt att skolan snart är slut. Jag har precis gjort klart en uppgift såhär på lördagseftermiddag. Känns såååååååååååhääääääääääääär bra just nu! Till veckan är det dax att fixa mina betyg i Matte och historia, DET SKA GÅ! Annars tror jag att jag är klar? Förutom naturkunskapen som kan ta sig i röven. där vet jag mitt betyg och det blir vad man gör det till, that's it! På torsdag ska jag hämta min balklänning som dom har sytt in ca 4-5cm på varje sida, känns skönt som fän! Ska passa på att väga in mig då igen och sedan sover jag hos storasyster Linda för att kunna passa min andra storasyster Camilla's barn på fredag morgon. Sen helt plötsligt så är det bal på lördag, sen sista veckan som ska bestå av fest, student, revy och allt annat kul!!!!! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0