TUT TUUUUT

"Har precis smällt i mig köttfärssås och spagetti, bjöd Leona, Carro och tvilling också. Sen ska vi iväg på tut bingo, och ja, jag ska vinna denna gång!!! Hoppas att vädret håller sig uppe, inge regn vill vi ha :-) Kanske för mycket begärt? Isåfall väljer jag pengarna. Punkt och slut, vi hörs sen!" Detta var inlägget jag skulle skriva förut, men som jag la i utkast så länge, med tankte på att jag fixade och trixade med bilder. Visste inte vilken bild jag skulle ta.

 
Men ja, här sitter jag. Helt utslagen efter att ha varit på bingo med Carro, Johanna och Leona. Var iväg på en fisketur också men fiskelyckan fanns inte idag, däremot bingolyckan!! Jag kom hem med 500kr i fickan, satt perfekt det! Är super duper nöjd. Gick inte ett dugg back! Erik stoppade till mig en hundring när jag skulle åka, kom hem med fem hundra(?) Jag klagar inteeee :-) Strax ska jag hoppa i säng, ska försöka komma upp till morgonen så att jag är trött tills kvällen eftersom jag ska jobba hela helgen. Så ja, god natt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0