SNABBT SOM ÖGONBLICKEN

Sitter hemma hos sotrasyster i soffan. Är hur tätt i näsan som helst, ska ta en kopp te till morgonen och hoppas på att jag blir frisk innan balen. och SHIT, det är på lördag, känns helst sjukt!!!! Ska hämta klänningen som sytts in på torsdag, hoppas att det blir bra. Är glad över att det gick att fixa med tanke på att jag älskar klänningen, den är enkel och bekväm. wehoo!!

I morgon är det en ledig dag, känns också skönt! Jag ska få spendera tid tillsammans med Leijah, ska passa henne 15.00-21.00, får se vad moster hittar på med ;-) Kanske dolar med lite allt möjligt! Ikväll känns det tråkigt att alla är på studentfirande och sedan drar till parken. Erik med flera är och fiskar. Lite surt, men det tar jag igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0