CASH IS KING**

Äntligen! Har varit på sättragården idag och igår. Har fått mig ett par timmar dessa dagar. Har fått gått bredvid och sett hur allt går till osv. Känns riktigt bra! Fortfarande lite konstigt, med tanke på att jag inte har någon slags erfarenhet sen tidigare. Jag har ju bara varit med barn. Men nytt, det är alltid någonting för mig. särskilt när det gäller att tillbringa sin vardag med människor.
Till helgen ska jag få jobba på riktigt, ska bli jätte kul! Börjar 14.00 på fredag, kör delad tur på lördag, dvs. hela morgonen och förmiddagen och en liten paus på dagen, sedan kör jag eftermiddag och kväll! På söndag ska jag jobba kväll, börjar 12.30-21.30. Så ja, min helg är heeeelt fullproppad. Cash is king** Jag ska ta vara på morgondagen och torsdag. I morgon ska jag handla och käka mat hos mormor, sedan ska jag bara vara :-) För sen är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0