POSITIVA KLUBBEN

åh, nu är vi här igen. Ingen uppdatering. Tänkte ta allt som jag kommer ihåg lite fort!!
  • jobbat
  • fått min första lön
  • tältat i sunne på frykdalsdansen
  • fått gallsten, väntar på operation.
  • umgåts med fina vänner
  • spelat minigolf
  • varit till malung
  • roadtrip(er) hit och dit
  • beatlat mina första räkningar
  • gjort beslut
  • längtat
  • saknat
  • hatat
  • tyckt om
  • älskat min Erik lika mycket som förut osv osv osv osv osv osv.
 
I morgon ska jag städa på min lediga dag. Herregud, jag fattar inte, jag begriper inte hur mycket SKIT det kan finnas i min lägenhet. Nu jävlar ska jag städa, plocka undan och rensa!! Inte nog med det kommer jag få bokstäver i mitt huvud, skrika, kasta och gudar vete vad. ÅÅÅH, jag gruvar mig men måste få det gjort. Vill få städ-sjukan och städa 10min varje dag så att det aldrig hinner bli stökigt. Inte spara allt för att städa 10timmar på en dag!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0