OM ALLT, LITE TILL OCH INGENTING

Det var länge sen jag var här! Internetet hemma fungerar inte helt plötsligt, men det spelar ju ingen större roll eftersom jag ovh Erik har bosatt oss i Geijersholm nu. Jag har varit förkyld och haft problem med min astma, jag har haft besök av ambulans och sedan varit på återbesök på sjukhuset och fått klart för mig att jag bär på gallsten... Nu är Erik sjuk och hemma från jobbet, han ska till sjukan i morgon och se om det är några fel.

Förövrigt så är hotell bokat idag åt mig, Erik, Emma och pontus. Det är så att vi ska till Kolmården nästa vecka, vi åker på torsdag.
Sen har jag fått klarhet i vart vi ska bo under frykdalsdansen. Min snälla pappi har fixat två tältplatser till mig och vännerna. Vi får se hur det blir med den delen, eftersom inte alla kan sova tillsammans. Men jag är iallafall tacksam över det som är, som många andra är mer eller mindre tyvärr.
Sen idag ringde chefen om jobb, har fått lite mer timmar i schemat. Torsdag och fredag ska jag jobba, dessutom delad tur en dag och förmiddag andra. Perfekt och klirr i kassan! Lär behövas eftersom jag har så många planer inför sommaren. Dessutom vill jag så jätte gärna flytta. Behöver många klirr i kassan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0