FINA TISDAG VÄDER, SOLEN SKINER!

sitter och chattar med mormor på facebook, blir bjuden på mat idag. MUMS! Borde hoppa in i duschen precis nu, byta kläder och dra upp persiennerna innan jag går till mormor. Sängen är iallafall bäddad, haha ;-) Körs i tak!!
Äntligen ska jag få testa mitt nya schampoo och balsam, ska nog kanske göra en rensning i duschen när jag ändå duschar? Ska plocka ihop flaskor som jag inte ska ha. Kanske ger Lena dom så hon kan ta med dom till sommarstugan, det är väl aldrig fel? :-) Många är nästan fulla, med tanke på att vi handlade allt sånt när Jag, Erik, Ida och David var i Karlstad för inte så länge sen, dessutom så bodde vi ju i Geijersholm under studenten och balen osv, så då blev det ju inte använt. HÖRS SEN, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0