EN SUPER DUPER BRA MÅNDAG

Har umgåts med vänner hela dagen. Spelade minigolf med Erik och Albin, måste säga att jag INTE kom sist, jag blev 2:a ;-)
Nu har kommit hem efter en lite biltur tillsammans med Albin. Åkte en tur till Ekshärad, hälsade på hemma hos pappi och sen tog vi med oss Leona hem. Nu har jag gjort matlåda åt Erik tills i morgon, hoppas att det smakar ;-) För att Erik var så snäll och lånade ut sin bil till mig och Albin fixade jag fulltank utan att Erik vet någonting, får bli en överraskning 07.00 till morgonen när han ska använda den. Och vet ni vad? Jag ska sova huuuur länge som helst i morgon, ÄNTLIGEN ska jag få sova. Har haft klockan ställd i jag vet inte hur många dagar. Tror till och med att jag ska stänga av ljudet så jag inte vaknar av att någon ringer och väcker mig. Smart va? ;-) Nu ska jag kika på kläder, kikade igår också men ångrade mig rätt snabbt.. Men kolla kostar ingenting! Kanske...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0