JAG ÄLSKAR DIG

Du skäms inte för att gå i badkläder tillsammans med mig, du säger alltid "men vem bryr sig Jolin??". Du kan komma fram och ge mig en puss inför en massa folk och ta mig i handen även fast jag har handsvett, för att visa att jag är din. Du kan skratta med mig och ibland åt mig när jag skrattar fult och högt. Du berättar oftast något pinsamt inför våra vänner utan att skämmas över mig, som tex när jag fiser vid fel tillfälle eller när jag ramlade och tog felsteg i trappan inför massa folk. Jag älskar när du kittlar mig så jag skrattar så där högt och fult och du härmar mig. Jag älskar att vara med dig och det som får mig att må så bra med dig är att du är min absolut bästa vän och samtidigt min underbara pojkvän som jag är så kär i!!! Jag kan viska en hemlighet till dig och du bevarar den, vill du få ur dig något så pratar du med mig. Du vet min relation inom min familj och just därför ger du mig den chansen att få spendera tid med din underbara familj. Du är helt klart bäst. Asså härregud vad jag gillar dig, jag tycker om dig och älskar dig mest av allt! 11 april 2009, den lördagen blev det du och jag. Jag ångrar inte en sekund med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0