HON VILL VETA HUR JA TÄNKER

Längtar efter en dator! Men äntligen har jag fixat så jag kan blogga på Eriks iPhone, själv har jag ju HTC som vill leva sitt eget lilla liv förutom mitt känns det som.
Ikväll hade jag och Erik besök av Marcus och Ellinor, helt okej söndag med andra ord! Åt kvällsmat tillsammans, kilade på film och käkade popcorn. Klockan gick, träffade tvilling och Pontus en snabbis, tog en vända på stan och kollade läget. Nu har jag mysit klart för idag, Erik ligger redan och sover. Borde göra likadant faktiskt. I morgon är det schema byten, kan inte påstå att det blev bra. Går verkligen 8.05 till 16.00 varje dag... Men vill manga några extra poäng hit och dit får man väl stå ut, som jag alltid säger så blir det vad man gör det till ;-) GOD NATT OCH SOV GOTT! <3


Älskar min Erik, tack för att du finns. Tack för att du är du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0