FIXELIPRIX

såå, nu har äntligen min blogg bytt deign. Var alldeles för fantasilös och hade inte ett dugg lust att fixa det själv, så jag tog hjälp av min kära tvillingsyster (som vanligt när det gäller blogg). Men på senaste tiden har jag faktiskt lärt mig ;-) Måste bara hitta orken någonstans.

Nu senare på kvällen har jag varit ute med Erik på Hagfors och träffat lite folk, bland annat Linnea Bäckström. Pratade lite om sälen oså, ska ju nämnligen dit hon, jag, erik, emma, Ebba och Simon under sportlovet. Tror att det kommer bli super duper bra :-) Har ju mina älskade, gamla favorit flickor med mig, plus pojkvän och Sajmon :-) huuuur bra? Har lust att packa väskan redan känns det som!!! Ska äntligen få stå på snowboarden för första gången denna säsong också. Fixade ju nya snowboardglasögon sist jag var i sälen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0