DU ÄR SOM EN TRASIG SKIVA.

Herregud vad dålig jag är på att uppdatera! Men denna vecka ut har jag tillgång till dator. Borde kanske hämta min kamera sladd hemma hos mig så jag får upp lite nya bilder, nu när min kamera ändå är igång och fungerar ;-)

Idag har jag inte haft någon praktik. Min praktik börjar nästa vecka och det är bra eftersom jag har hunnit gjort ett prov i religon idag OCH en bokrecension i svenskan! Igår var det naturkunskap.B prov, gick inte som det skulle. Men enligt mig gjorde jag rätt som fixade den sista inlämningsuppgiften i svenskan som skulle vara inne igår :-) Den kursen slutar nu och min svenska C börjar till veckan, det går bra nu :-) Hoppas bara att jag kirrar svenska provet på tisdag, ett prov om aniken som jag har efter mig. Är trött på skolan, men det piggar faktiskt upp mig när jag får saker och ting gjort. Känner mig stolt ;-)
Här var jag 15 och du 17, jag älskar dig lika mycket nu som då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0