MOSTER ÄLSKAR SINA TROLL

jahapp, jag blev i karlstad jag med! Haha, tvilling fick med mig när det var 25 minuter kvar tills bussen gick. Dessutom satt vi hemma hos mamma så jag hade inte tid att gå hem och hämta grejer. Så ja, nu sitter jag här. Ska passa Leijah i morgon, ska bli så kuul :-) Senare i morgon ska jag leta balklänning och förhoppningsvis ska jag hitta en! spännande spännande. Min kära vän Emma Nilsson skulle höra av sig till mig när hon sltade också, åh gud vilken bra dag :-) Men som sagt, mycket snack och liten verkstad är väl vad jag säger om mig själv, haha! Ser ju bara hur det blev idag.
underbara Leijah ♥ saknar mina andra två troll i mangskog också, moster älskar eeeeeeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0