LIVET ÄR ALLT FÖR UNDERBART

  • Tvilling fixar mat
  • nyförlovad
  • angels and airwaves i hötalarna
  • det är fredag
  • jag har lov
  • skriver lista på vad jag ska ha med mig till sälen på söndag
  • har världens bästa vänner
  • har världens bästa pojkvän
  • har världens bästa syskon
  • världens godaste syskon barn
  • åker till mangskog för att träffa Killi (största syster), Matilda och Isabell(syskonbarn) i morgon
  • har svärföräldrar sen tre år tillbaka som jag tycker om från topp till tå
  • farfar och mormor som alltid ställer upp
det enda som fattas är mammi som väljer flaskan denna månad och pappi som ligger på sjukan. Men vet ni vad? Jag älskar er, ni är bäst!!! Vad vore jag i min glans, om inte ni två fans?














love to all

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fina vänner du har jolin ..

2012-02-25 @ 15:23:35
URL: http://meetatlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0