BALKLÄNNING. JEANS. KARLSTAD. EMMA. SYSKON.

Har umgåts med underbara Emma idag! Hon blev med mig, tvilling, storasyster och Leijah och tittade på balklänningar. Äntligen fick jag mig en! Inte en för tråkig och inte en för överdriven. Man tager vad som passar. Satt skönt gjorde den också, och för att inte få lika någon annan så fixar hon pärlor på min klänning, med andra ord lite egen designat ;-) När man köper en klänning för tusenlappar och ska använda den en gång är det inte värt att ha lika någon. visst, det händer men ska det hända ska det inte vara medvetet :-) förövrigt så köpte jag inte bara en balklänning idag, fick mig ett par jeans. HÖR OCH HÄPNA, ETT PAR JEANS. äntligen :-) Har jenas, men inte min typ av jeans. Har man kurvor och lite mer kärlekshandtag (som jag) än andra så ska dom inte vara jätte låga. Åh, är jätte nöjd med dagen! I morgon är det dags för hemfärd. Måste säga att jag behövde verkligen en onsdag-fre här i Karlstad :-) Tack underbara syster, och tack till tvilling som fick med mig. Tack till Leijah för att du är så underbar när man passar dig ♥
Jag och Emma för några år sedan, i höljes hos min farfar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0