HEEEELG

fredagen var helt perfekt tror jag. Jag hade jätte roligt! När alkoholen skulle ur kroppen var värre, men detär smällar jag får ta. Var dålig hela morgonen, bestämde mig att jag inte skulle ut på lördag (igår). Det gick över rätt fort, fixade till mig med mina flickor under kvällen, tog ett par groggar men sen var det stopp. När vi kom till folkan stannade jag utanför, köpte mig en cola och hamburgare. Jag orkade verkligen inte eftesom jag vet med mig att jag blir så inihelvete dålig dagen efter!! Så ja, gårdagen var mindre kul. Ännu tråkigare idag söndag. I morgon är det dax för verkligheten igen. Måste ta tag i arbeten tror jag. Fan vad töligt det är......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0