Dag 5 - 10 Sanningar + en bild på mig

1. jag är pappas flicka -jag har världen bästa papi!
2. Jag är inte en partyprinsessa - stannar hellre hemma.
3. Jag hatar att vara hemma hos mig själv- vill hellre vara ute och umgås med vänner.
4. Jag vill flytta till hus -ogillar lägenhet
5. jag önskar att min kropp var betydligt mycket mindre- en kurva, inte flera
6. Jag älskar att lyssna på musik- mest ensam
7. Jag har världens bästa vänner
8. Jag vill få in en rutin i min vardag - jobb osv.
9. Jag blir lätt sur och kan bli elak- ibland med mening och omening
10. Jag vill se ut som jag gjorde förr- passar på när jag ändå skulle upp med en bild på "min dag" idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0