Dag 4 - EN DÅLIG VANA JAG HAR

 

hm, en dålig vana... Jag vet inte riktigt om det är precis en dålig vana, men jag släcker alltid allt när jag lämnar min lägenhet. Lampan i fönstret, bakom gardinen i köket brukar vara den enda som är tänd. Jag vet inte riktigt vad jag har mer för vana direkt. Kanske att jag stänger av när mammas perioder kommer, jag vet inte om det är bra? Det känns inte bra, men det kanske är bra. Jag vet inte. Jag stänger alltid av, bry mig inte speciellt mycket till skillnad mot tvilling. Hon är helt tvärtemot, jag lämnar allt och låser in mig på något vis. Visserligen tänker jag mycket, men jag jagar henne inte. Jag låter det vara eftersom hon har valt det helt själv. Det är inte så att jag hämtar hem henne osv. Det är ändå ett val som hon gör, något som hon prioriterar före allt annat. Som sagt så tänker jag mycket, om hon kommer hem, när hon är hemma, vart hon är osv. Så ja, min dåliga vana är nog att jag stänger av, fast det kanske är bra. Fast, jag vet ju inte!!! Det är trotsallts en vana, efter mina nästan 19år. Annars är det ingenting jag kommer på precis just nu. Kanske att jag röker efter maten? Men det är det slut med den 31 augusti :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0