Bilkurragömma

Har haf tid till´precis allt annat än bloggningen. Jag har opererat mig, snabbare än förväntan. Jag har varit ute heela nätterna med massa olika vänner, deras vänner och deras.. Det har varit så kul! Vi har alla lekt bilkurragömma, för dig som inte förstår så kan jag förklara!
Man delar upp sig i bilarna, minst 3st för att det ska bli roligt och en tävling över det hela. Man samlas på ett ställe, te.x coop, en åker och gömmer sig, resten stannar kvar. En person i alla bilarna tar hand om SMSen. När man får ett SMS rusar alla bilarna för att komma först till plats och hitta dom. I SMSet kan det stå hur konstiga grejer som helst, ibland i meningar och ibland i ord. Försten dit får gömma sig nästa gång, och sen fortsätter det sådär. SKIT KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0