ALLT DU ÄR, ÄR DET ENDA JAG HAR.

Vad i hela friden? Jag har precis kommit hem efter att ha vairt ute och umgåts med Elin. Har gjort smörgåsar till Erik som han ska ta med på jobbet i morgon, kom på just då att jag kunde betala mina räkningar. Problemet är att jag inte vet vad jag har för kod till mitt kort?? HALLÅ? Hur fan glömmer man deeet? Har ett försök kvar och nej, jag vågar inte chansa. Tycker att jag har tryckt rätt hela tiden, men icke säger nordea. Fan ogg!!!! Är alldeles för trött för det här tror jag. Så ja, nu tar jag mina funderingar med allt och lägger mig. Om jag orkar sova vill säga, har så många tankar i mitt huvud så jag tror det sprängs snart.......

Mina två, underbara vänner får stå för denna bild eftersom båda har gjort många delar av min dag!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0