WISH. YOU. WERE. HERE.

Erik var borta i morse med när jag vaknade :( Han kommer inte hem förens i morgon kväll. Som tur är så kommer mina fina flickor hit ikväll. Dax för övernattning, mat och mystime. Kan inte bli bättre en lördag som denna. Sen ska vi iväg på fotboll också, eller ja, ganska snart. Men först kanske jag ska, om jag hinner, upp till Geijersholm och äta mat med fina familjen Norberg ♥ Dax att fixa ett ansikte och byta kläder. Borde plocka undan här hemma IGEN. Sen ta tag i disken, men det får bli imellan fotbollsmatchen och kvällen tror jag. ååh gud, jag säger så mycket som ska göras men gör det aldrig... Inte ens jag tror att jag ska diska sen


bäste vovve ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0