VARNING. SVORDOMAR

Åh! Projektarbete kan ta sig i röven, jag vill aldrig mer se det igen! Har en pojkvän som har minst lika mycket i skolan som alla andra studenter, vilket betyder att man är sur och irriterad på allt! Lite krydda på moset så kikar jag på studentklänningar, och kyss mig i röven att det ALDRIG FINNS I MIN JÄVLA STORA FETA STORLEK! fy fan vad irriterad jag blir!!!!! I slutet av veckan vill jag till karlstad och köpa skor + klänning. Måste då ta bussen ner eftersom jag ahr en sådan torr pojkvän som inte vill med. Och nej, jag vill inte åka någon jävla ful, äcklig buss med tuggummi överallt. För att ta sig någonstans så måste man ta buss dit och dit och dit och till sist dit och hem igen. Jävla skit ställe! Sen vill jag till storasyster i karlstad för att fira Leijah som fyller år, inte nog med det så har jag dåligt samvete för att jag inte åker fram och tillbaka till Mangskog för att fira storasyster som fyllt år. Jag vill ha körkort! Helvetes jävla skit höl!!!!! Fy fan vad sur jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill ha jobb och skaffa mina egna jävla pengar. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0