FRAMTIDSÅNGEST SOM VANLIGT

Söker efter jobb. Hittar tammedön ingenting i Hagfors. Åh, jag kanske borde flytta på mig om jag vill ha jobb. Borde kanske inte vara kvar här, eller? Tankarna går ju hullerombuller. Det känns verkligen som att jag inte vill vara arbetslös efter studenten. Förövrigt har jag sökt skola också, men jag vet fortfarande inte. Jag har ju inte tillräckligt eller vad man ska uttrycka sig. Jag behöver MA.B i många program, dock har jag ju inte den. Jag kan verkligen inte matte! Sen har jag kikat lite på personlig assistent, jag vill vara det till ett barn, yngre än mig. Jag bör då ha körkort och helst skulle man ha gått en undersköterskutbildning i 2år. SKITHÖL! Det går inte som jag vill! Jag kanske borde läsa MA.B efter studenten? Men vem fan vill det, jag kan ju inte!! åh, framtidångest, som vanligt... JAG VILL HA ETT JOBB! Jag borde kika på större lägenhet åt mig och erik också. Tur att någon av oss förmodligen har ett jobb efter skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0