TROR JAG.

Jag har äntligen flyttat hem till mitt eget hem efter ett par dagar/veckor i Geijersholm. det är skönt att åka bort ett tag, och då är det så sköönt att komma hem igen!

Finkidinki sov hos oss inatt, när jag vaknade var båda grabbarna borta. Så här sitter jag, fredagen den 13e, ensam, i min zipperall efter att ha sovit bort hela dagen och tittat på gårdagens BBavsnitt. Försöker få i mig lite mat, är dock inte så sugen när jag ska äta själv. Det är så tråkigt! När Erik inte är hemma gör jag verkligen ingenting. hm. Jag gjorde iallafall kyckling röra ala Jolins med pasta!

Nej, med musiken dunkandes i väggarna ska jag nu städa undan, bädda sängen och göra det lite hemtrevligt. Hoppa ur zipperallen och sätta på mig kläder, platta håret och sminka mig. kanske. Dä blir nog ittna utta nö. Vill sola också, borde kanske göra det? Kanske borde slå en pling till tvilling också. dä kör vi på, tror ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0