SÖNDAG-SNART-MÅNDAGS-ÅNGEST

Har legat i soffan i stortsett nästan hela dagen. Efter någon timma var det dags att röra på sig tyckte jag, så jag drog med mig Erik på en promenix till ICA för att handla soppa till kvällen. Perfekt! på hemvägen gick vi till solariet så jag fick ligga där ett tag. När jag var klar tyckte Erik att han med skulle sola, så varför inte? Det var bara att slänga in min bakfulla Erik i solariet så att han blev nöjd ;-)

Nu sitter jag här, med en godisskål framför mig och en film rullar på TVn. det är snart dax att krypa till kojs, ska upp till morgonen och göra tentamen i BF. Huuuh. Sen klockan 11.00 är det dax för mig att bege mig till sjukan. Jag fick en tid när jag var där i tisdags. Nu är det bara att vänta och se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0