RED LIPS, RED NAILS, RED HAIR. RED?

Gick upp klockan 09.00 idag, Eftersom Erik skulle upp då. Det var inte bara för att Erik skulle gå upp, det var för att han alltid pratar med mig så att jag med ska vakna!! Så ja, jag orkade inte somna om. Gick upp och började städa. Herregud vilken lägenhet alltså. Jag kan inte påstå att det är jätte smutsigt, det är däremot kläder överallt! Nu ska jag bara dammsuga, sen är det klart. Jag tänkte dammsuga om ett tag, så jag inte väcker mina grannar tidigt en lördag morgon, haha. Tänker ett steg längre ibland!

När jag har slappat lite till och sedan dammsugit ska jag ställa mig i en varm dusch och stå där lääänge! Sen är det daxx att fixa naglnarna, älsköröt :-) Jag vill påminna mig själv, om jag kikar in här sen, att jag ska åka til Geijersholm och hämta min hårförlängning och resten av min dricka som är kvar sen påsk!! Låna mormors locktång ska jag göra också!!! GLÖM INTE DETTA JOLIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0