PROJEKTARBETE, REVYTRÄNING OCH SJUKAN

Sitter i skolan. trodde jag hade lags över mitt projektarbete på min hotmail, så icke! Får bli ett inlägg här istället och sedan börja med en fortsättning på mitt projektarbete som jag bara kan klistra in i mitt dokument när jag kommer hem.

Var till sjukhuset idag. Vann min rädsla (för idag) mot blodprov, tömde fyra rör som dom ska skicka iväg. Nu är det tabletter för magen som gäller och sjukgymnastik för blodcirkulationen i armarna och spänningen in nacken. Bara blodrören som ska väntas på svar. Puuh, känns något lättare att få ha det gjort nu iallfall.

Efter skolan är det dax för revy träning! Det var så himla kul sist så nu vill jag inte missa en enda en tror ja ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0