MIN MORMOR <3

Sitter hemma hos min underbara mormor ♥ Har suttit ute på balkongen i solen och mått skönt! Nu sitter jag här, vid köksbordet med datorn. Mormor sitter framför mig med symaskinen och syr bordstabletter. Hade tänkt mig att jag ska vara här ett tag till, det är så tråkigt att vara ensam hemma. Men senare ska jag hem och duscha mig, göra mig fräsh inför kvällen. Inte för att jag ska ut eller så, men man känner sig ju trotsallt fräsh när man är iordning gjord.

Borde gå till tvättstugan och boka tvätttid också, men kanske drar på det som jag har gjort dom senaste dagarna. Uuuh, vill inte leva mitt vuxna liv just nu. Vill bo hemma och få allt serverat på fat känns det som. Har bott hemifrån sen jag var 15, börjar bli tölit det med. Inte för att jag vill flytta hem föralltid, men jag vill inte ha så mycket att göra jämt!!

I morgon är det dax för en ny utamning, ska bli med mormor, kusinerna och moster till Karlstad på 2års kalas :-) Utmaningar gör en starkare! Är det inte så? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0