L.E.T I.T G.O L.E.T M.E G.O

Det blev ingen skola för mig idag. I morse vaknade jag med blåsor full mun och jag hade hostat hela natten. Nu när klockan närmar sig 15.00 känner jag inte av någonting. Och självklart, så jävla typiskt! Har legat och tittat på två BB avsnitt som jag inte har sett sen förut, det tog sin tid och nu har jag nyss duschat och satt på mig mjukisera! Måste ner till skolan vid 16.00 och hämta skolarbete. Har NK.B prov i morgon, håller tummarna för mig själv. Jag passar då på att gå på revymöte, när jag ändå är i skolan. Sen ikväll ska jag läsa på prov, fixa naglarna (igen) och bara va tror jag. Det är vad jag har bestämt, men vipps så kan det ändras med ett ruffs och jag gör något heelt annat. Men prov måste jag träna på, det med basta!

Gjorde ett försök med att beställa kläder från bubbleroom igår, ångrade mig som vanligt och skulle göra ett nytt förök idag. Jag har inte hunnit så långt och hinner inte nu, antar att jag skuver på det ett par dagar till :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0